راه حل مشکلات رایج در امتحان آزمایشی
راه حل مشکلات رایج در مسابقه ی آزمایشی:
  • Invalid Username Password: با clar[d0t]arbiter[at]gmail[d0t]com تماس بگیرید. این مشکل برای تیم هایی که نام شان فاصله ی خالی داشته رخ داده است. (بررسی کنید که بشود ایمیل شما را پاسخ داد! مخصوصاً اگر ایمیل تان از yahoo یا gmail نیست.)

  • Request Timed Out: این مشکل باید حل شده باشد.

  • Compilation Error (خطای زمان ترجمه): از مرورگر Internet Explorer، همان گونه که قبلاً هم گفته شد استفاده نکنید.

  • Unknown Error (هنگام ارسال): شما به مسابقه نپیوسته اید و یا نام مساله را اشتباه وارد کرده اید.

  • Unable to connect: برای ورود غیرامن (در صورتی که با https مشکل دارید) از آدرس http://81.31.164.12/arbiter-2/login/login.jsf استفاده کنید.

توجه کنید که
  • تنها مربی (coach) تیم ها باید به clar.arbiter ایمیل ارسال کنند.

  • فایل ارسالی شما برای زبان C++ باید فایلی نظیر a.cpp و برای زبان Java تنها فایل a.java (و نه .class یا .zip آن) را ارسال کنید.

  • سعی کنید حتماً تا پیش از پایان مسابقه، حتماً حداقل یک ارسال درست داشته باشید. برای این منظور می توانید کد پاسخ سوال A را که ادامه ی این پست است، ارسال کنید.

  • C++

    #include <iostream>
    using namespace std;
    int main() {
    string s;
    while ((cin >> s) && (s != "0")) {
    int c = 0;
    for (int i=0; i<s.length(); i++)
    c += (s[i]-'0');
    cout << c << endl;
    }
    return 0;
    }

  • Java

    import java.io.*;
    public class My {
    public static void main(String[] args) {
    BufferedReader br = new BufferedReader(new
    InputStreamReader(System.in));
    while (true) {
    int x = 0;
    try {
    String s = br.readLine();
    x = Integer.parseInt(s);
    }
    catch (Exception e) {
    e.printStackTrace();
    }
    if (x == 0)
    break;
    int sum = 0;
    while(x > 0) {
    sum += x%10;
    x /= 10;
    }
    System.out.println(sum);
    }
    }
    }